elinposs

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 19 december 2012 15:25

Har ni svårt med att hitta julklappar är det nog dags att leta nu. Ni kommer få lite tips nu på vad ni kan ge!!! ni kan ge... kläder i deras strolek från ders favorit butik, presentkort, smycken som du sett dom kolla på på stan, böcker som ni värkar bra och som ni tror dom skulle gilla, ett par snygga skor i deras skostorlek och jag hälsar alla en god jul så:


                                                        

                                                               Merry Chridmas

   


                                                               // Elinposs

Av Elin - 2 december 2012 09:28

Hej jag har fixat en ny bloggheader som min fina fina syster har fixat åt mig. Puss på henne, jag ska ut och fotografera lite med henne senare idag och det har kommit en massa snö som har lagt sig så det kommer kunna bli mycket fina bilder. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag var så smart att jag glömde mitt egna lösenord till bloggen ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards